
26 Nov Rotund èxit de la campanya de Kymco «Assegurança a tot risc 2015»
Es confirma el rotund èxit de la campanya de Kymco actualment en vigor «Assegurança Tot Risc 2015»
KYMCO Espanya lliura més de 16.500 pòlisses d’assegurança a tot risc als seus clients i preveu superar les 18.000 a final d’any
• Les excel·lents xifres d’aquesta campanya permeten confirmar que la companyia superarà lleugerament l’objectiu de venda per al 2015 , fixat en les 20.000 unitats .
• KYMCO Espanya porta deu anys consecutius oferint segur inclòs en tota la seva gamma de motocicletes , en línia amb el seu compromís amb la seguretat i la innovació .
La companyia ha registrat la xifra de més de 16.500 pòlisses a unes setmanes que finalitzi l’ exercici, un fet que li permet confirmar que superarà lleugerament el seu objectiu de venda 2015 fixat en les 20.000 unitats venudes. KYMCO Espanya acumula unes vendes de 19.289 vehicles , segons les dades acumulades a 15 de novembre.
Des de Trafach KYMCO Mataró i Girona ens encanta haver pogut col·laborar amb aquest rotund èxit de la marca taiwanesa.
Foto. www.efemotor.com